zondag 11 september 2016

Update: Flowerpowerblanket

Hallo allemaal! 't Bezige Bijtje heeft zich even niet laten zien in Blogland... Instagram is toch wat makkelijker met een smartphone dan m'n oude laptopje moeten opstarten voor een Blog. Naast een verhuizing, een vakantie en andere bezigheden heb ik zeker ook gehaakt! En dit keer ook echt vastberaden gewerkt aan de Flowerpowerdeken... Niet weer een onafgemaakt project wat in de kast zou verdwijnen. 
Eerst deze deken, dan mag ik pas weer aan wat anders beginnen. Iedere dag een bloem is het streven. Ik ben inmiddels aan het aftellen:
... nog 40 bloemen bevestigen en dan kan ik beginnen met de rand.
Ik word nog steeds vrolijk van deze kleuren... het is een leuk project!
Hieronder mijn collage van augustus:
Ik zal proberen hier weer eens wat vaker te posten ;).
Groetjes,

11 opmerkingen:

  1. wat is het een vrolijk dekentje geworden! door dat lichte grijs komen de bloemetjes mooi uit.
    nog een prettige zondag, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het word een prachtige vrolijke deken. Ik had hem ook al op IG gezien maar dit is toch leuker! Post afentoe toch maar wat, gezellig! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een werk, maar wat een mooi werk. Geweldig! Groet El

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love the colours! They make me smile!
    All my best
    Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo'n leuke deken! En ik ben je gaan volgen op Instagram, wat een vrolijke plaatjes maak je! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat wordt ze mooi! Echt heel gaaf en heerlijk vrolijk!

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je deken wordt echt super mooi. Heel erg gave kleuren. :-D. Lekker vrolijk.
    Fijne dinsdag.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je deken wordt echt prachtig, Miriam. Ik heb het op Instagram ook al eens gezegd, maar ik vind het echt knap dat je echt eerst dit project af maakt voor je aan iets anders begint. Zou ik ook eens moeten doen....ik heb te veel onafgemaakte projecten liggen. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw dit wordt een prachtige deken! Hele mooie kleurtjes.

    Fijne dag!

    Liefs Froukje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat een leuk, een berichtje! Dank daarvoor!