zaterdag 17 januari 2015

Rainbow blanket dl.2


Work in progess... Iedere dag komen er weer lapjes bij. 
De tijd is schaars maar er wordt gehaakt, daar gaat het om! 12 lapjes nu... 
Ik hou jullie op de hoogte. En.... Mocht je 'aan willen haken', hartstikke leuk! 
Naast alle CAL's, een regenboogdeken haken in kleur? In je eigen tempo en lievelingskleuren. 
Ik ga weer 'aan de haak' anders komt hij natuurlijk nooit af... 
De link patroon zal ik vandaag zetten bij "Patronen" (zie bovenaan mijn blog).

En... tot mijn grote verrassing, sta ik deze week bij Annemaries Haakblog met de Flower Pillow. 
Een blog die ik altijd met veel plezier volg, vol mooie haakideeën!
Naald: 3,5 
Katoen: Catania en Phildar Coton 3

Een mooi en kleurrijk weekend gewenst!

10 opmerkingen:

  1. Je hebt echt prachtige kleuren bij elkaar gezocht! Heel warm en het past allemaal zo goed bij elkaar!

    Geniet van het prachtige weekend en haak ze!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kleuren dat word een vrolijke deken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat wordt erg mooi!! Fijn weekend nog,

    groetjes, Lianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kleuren zo op een rij... dat gaat een heerlijke vrolijke deken worden, weet het zeker...
    Ik wens je een heerlijk weekend,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig al die kleuren bij elkaar. Dat wordt straks een deken waar je meteen blij van wordt!
    Zo'n deken lijkt mij ook wel wat.... maar... dan in 'regenboog' pastel tinten, past wat meer bij mij! Lijkt mij een leuk idee.

    Groetjes Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi, ik zag net een link van je blog bij de hobbykamer op fb. Leuk blog heb je, mooi kleurig haakwerk. Ik kom nog wel eens hier kijken, groetjes, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw!!! Prachtige kleuren bij elkaar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat gaaf zeg al deze kleurtjes zo bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat een leuk, een berichtje! Dank daarvoor!